Vyčleňte si vyjednávací tým
U stěhování firem na klíč je nesmírně důležité vyčlenit minimálně jednoho koordinátora, který bude se stěhovací firmou úzce spolupracovat, a bude celou operaci řídit. Ačkoli stěhováci mohou provést stěhování firem v Praze na klíč, budou potřebovat znát některé specifické požadavky a postupy, které se týkají právě vaší společnosti. Není totiž firma jako firma, každá má jiný počet zaměstnanců, jiné materiální zázemí, odlišnou infrastrukturu, a samozřejmě jiné oborové působení na trhu. Je zkrátka rozdíl stěhovat kancelář počítačové firmy, která čítá deset zaměstnanců, a kde jsou v místnostech kromě kancelářského nábytku a koberců pouze notebooky a monitory, anebo stěhovat menší strojírenský provoz se soustruhy, frézkami, bruskami a ohýbačkami plechu, kde je k dispozici i sklad materiálu a nářadí.
Vyjednávací tým by se měl nejprve dohodnout na společném postupu všech jednotlivých pracovních bodů stěhovací akce, a ke každému z nich si dělat přesné poznámky. Do těchto bodů by měl být zasvěcen zástupce stěhovací firmy, a podotýkáme, že se to týká také časového harmonogramu. Stěhování výrobních a skladových provozů totiž může být značně komplikované a zdlouhavé, není to totéž, co přestěhovat dvoupokojový byt.
Balení věcí
U stěhování firem v Praze Odnes to mohou nastat situace, které vyžadují mimořádnou pozornost, co se týče balení drobnějších předmětů do kartonových krabic a demontáže kancelářského nábytku. Toto může provádět stěhovací firma, anebo samotní zaměstnanci. Každý z nich pak bude odpovídat za svůj sektor, a nutno podotknout, že byste v tomto směru měli mít již předem dohodnuté značení krabic i částí rozebraného nábytku, aby bylo zřejmé, kam a komu to patří. Například u firmy s více kancelářemi by každá krabice měla být označena symbolem dotyčného pracoviště a jménem pracovníka.